Måndag - första dagen på jobbet efter ledigheten..

Fy det var skit jobbigt och kliva upp imorse när klockan ringde , den har liksom inte ringt på tre veckor så ja det tog emot som fan haha . Men sen när jag väl hade fått i mig lite frulle var jag faktiskt taggad , taggad att få träffa kidsen igen och komma igång med rutinerna . När jag skulle bege mig till tåget så verkligen vräkte det ner en jävla massa snö man ba hej va kul men det gick bra , jag kom fram i tid varje fall 😊 . Hann hänga av mig innan klockan ringde in och det var dax för svenska lektion men innan det hann jag faktiskt även snacka lite med chefen och hon gav mig schema fram tills i mars så det känns jävligt bra . Dom pengarna som kommer in är nu endast till den där helvetes kortet haha för ja jag ska ha mitt körkort . Dagen rullade för övrigt på väldigt bra ja det kom väl ett par gäspningar lite då och då haha men jag hade inte fått så mycke sömn i natt då mitt sovemode var fortfarande på slappsidan när jag kan lägga mig när jag vill modet ni vet 😉 . Och nu nått från ingenstans jag är galet sugen på semlor haha , på riktigt 😩 . Hur som helst måste nog sova nu om jag ska orka med kidsen's bravader imorrn haha , fred ut & in ✌🏻️

Kommentera här: