2016 :)

Hej hej hallå 2016 :)
Men fy va snabbt allting går , på riktitgt ! När man var yngre längta man som fan för att bara fylla 18 år och nu då hej hej jag är tant agda :/ . 2015 för mig var ett år av en massa prövningar , upp & nedgångar , en hel del lärdomar , en massa spontanitet och en jävla massa häng med Ove haha dör :) . Jag kan väl säga att jag lärde mig en massa om mig själv , att jag faktiskt klarar av mer än va jag tror att jag gör . Nu när jag sitter och tänker tillbaka på 2015 så kan jag med handen på hjärtat säga att jag inte ångrar ett skit utav det även om jag många gånger kände att FUCK DET HÄR NU VILL JAG INTE MER , så är jag glad att jag tappert kämpade mig igenom allt . Så hur vill jag att 2016 ska se ut för mig då ? Jag tänker inte ge några patetiska löften som bara hålls några månader nej det tänker jag inte göra . Jag ska varje fall försöka se till att njuta , just inhale and breathe , bara ta dagen som den kommer med ett leende på läpparna , skit fjantigt låter det men jag tror att det är bra . Anyway , den här veckan är sista ledigheten för nästa vecka är det jobb som gäller , och jag längtar på riktigt . Jag längtar efter rutinerna som blir rubbad efter dessa ledigheter men framförallt längtar jag efter mina kids och arbetskollegorna . Så nu ska jag bara ladda batterierna veckan ut för att sen bossa omrking kidsen haha :) 
 
God fortsättning FUCKERS ;) , vi hörs när vi hörs puss på stjärten 
 
 

Kommentera här: