Tisdag , samtal mitt i natten

Hej hej alla glada . 
Igår drog jag till gymmet på kvällen och va där tills tolv på natten och kötta ben , fy jag var som Betty spaghetti efter och det brändes skönt , trodde inte att jag skulle kunna gå idag men tji fick jag för det kunde jag :) . Jag var hur som helst helt slut igår och tänkte att jamen nu kommer jag somna duktigt och ordentligt , vilket jag gjorde tills jag hörde mobilen vibrera som fan . Jag vakna upp och svara vilket jag inte brukar göra inte på natten iaf och speciellt inte på dolt nr men jag antar att jag fortfarande var i nån slags sovmode och svara . Samtalet jag fick var inte trevligt , det vände sig i magen och jag fick panik . Samtalet vara i ungefär 10min , så efter att vi hade lagt på , flög alla tankar och jag visste inte vart jag skulle ta vägen . Jag försökte lugna mig men det gick inte , jag vill bara veta att allt var okey . Jag ringde och ringde men fick inget svar , vilket lede till ännu mer tankar . Och jag vet nu att ni inte hajar vad jag snackar om men jag måste få skriva av mig , det jag skriver om är väldigt privat så därför skriver jag såhär . Nåväl det blev morgon och jag hade fortfarande obehag känslan kvar den satt inne långt in i benmärgen . Jag försökte återigen att ringa men inget svar , fuck vad frustrerande att inte veta . Klockan ticka på och den hinner bli tre då äntligen får jag ett svar om vad som hade hänt , iochmed att jag var så chockad så var jag arg , ledsen och elak men jag tror att personen i sig förstår varför jag reagera så . Så efter det kunde jag andas igen . Jag önskar ingen det samtalet och väntan den var inte kul . Men jag hoppas varje fall att alla parter har lärt sig något av det här och hoppas på en bra förändring . 

Jag fick även ett mess från min spåret kompis som hade fått lite förhinder imorrn så det blir helt enkelt senare i veckan och då ska du få sota för att du boka om mig ;) spy först och jag är nöjd , haha . Sen trippa jag förbi hm och införskaffa mig lite nya tränings kläder då jag i stort sätt lever i mina haha , så det unna jag faktiskt till mig själv . Och ja nu , nu ligger jag här och ska ta mig i kragen och ta mig ut på en redig promenix för att rensa av mig alla dessa tankar och känslor jag var med om , dom sista 24 timmarna :/ . 

Vi hörs när vi hörs pyss och krääm ✌️

Kommentera här: