Tisdag , regn och rusk & en hel del tankar och känslor !

Regnet smattrar emot fönstret och det är grått och kallt ute . Idag är bara en sån jävla dag , en sån dag jag bara vill krypa upp i sängen och känna hud mot hud och bara ligga och kolla på film med täcket inlindad . Idag saknar jag honom och hans närhet något så sjukt jävla mycke . Fan , när ska detta saknad sluta ? Varför ska man behöva känna såhär ? Det är så orättvis att en person vill men inte den andra och det finns inget som helst i världen man kan göra för att ändra på det.. Det gör ont , och jag har försökt vara stark men ibland bryter jag ihop och idag är det en sån dag . Hur ler man utan att det gör ont ? Jag känner mig ensam även fast jag har människor som älskar mig runt om mig men det är ju inte samma sak som att ha en pojkvän som du får en annan slags kärlek ifrån , det är så svårt och förklara känslor som går igenom mig och mitt huvud . Men varje fall så saknar jag bara allt idag , saknar kärleken 💕 . 

Kommentera här: