Natten tills idag

Asså fy fan vilken hemsk natt jag hade , det hela börja med att jag kände mig som att jag bokstavligen skulle svimma . Jag satt i sängen och kolla på film så jag var ju inte direkt uppe och dansa tango . Jag kunde varken kolla åt nått håll helst bara rakt fram och så sakta som möjligt , för rörde jag lite hastigt kändes det som mer elr mindre som att jag åkte karusell i 180 . Det svartna för ögonen och jag började kallsvettas , jag bestämde mig för att ta mig till toan och blöta ner ansiktet och dom punkter jag vet ska lösa upp svimmkänslan . Jag fick typ panik och satt mig på toan för att inte ramla och stört böla för det var så obehagligt . Jag tog mig i vilket fall som helst till köket även fast allt snurra så jag kunde få upp mitt blodsocker , jag tänkte att te det får jag lättast i mig i och med att klockan var ett på natten och jag är inte den största fanet av att äta så sent , det kändes för övrigt som en evighet tills vattnet hade kokat klart , jag överdrev med socker för att som sagt få upp mitt blodsocker men då kom rugge upp och fråga hur det var och om hon kunde hjälpa mig med nått så hon föreslog att vi skulle ut på ballen för att få lite frisk luft , vilket var jävligt skönt trots att det snurra som fan . Så där ute satt vi ett tag och det kändes väl lite bättre med den friska luften . Jag bestämde mig för att försöka sova , för att bli kvitt den obehagliga känslan men det var ju svårare sagt en gjort , för så fort jag bara la mig ner snurrar allt . Jag släckte ner hela rummet , satte igång min fläkt på högsta hugg och försökte hitta en bra ställning så att jag inte skulle bli yr , vilket var svårt så jag sov och vakna varje timme tills klockan sex imorse då jag till sist somna av ren utmattning . Nä fy det där var hemsk , jävligt obehaglig känsla och jag har inte den blekaste om varför det blev så . Idag känner jag mig tung i huvudet och fortfarande lite yr så jag avvaktar om det är såhär i natt igen blir det ett besök hos läkarn imorrn för det är fan inte okey och må så . 

Jag ska varje fall försöka mig på lite vila nu , för jag känner mig helt slö . Hoppas att ni mår bättre än va jag gör , puss 

Kommentera här: