Måndag , fika & snick snack

Hej freaks :) . 
Hur mår ni ? Jag mår trots omständigheterna helt okey , idag träffa jag min brutta S och det var välbehövligt , hon får mig alltid att skratta för vi har i stort sätt samma humor haha . Nämen hon kommer alltid med bra råd och vi kan sitta och snacka på i flera timmar , bästa bästa bästa S . 

Sen om allting faller på plats lite längre fram kanske men bara kanske har jag kanske skaffat mig en andra hands lägenhet :) , fatta lyckan . Men då krävs det som sagt att allt faller på sin plats , så snälla gode Gud hjälp mig nu att uppnå detta :) pretty please ! Detta får mig att le från insidan och ut , sen mycket snart ska jag satsa på körkortet vilket kommer att underlätta väldigt mycke . Åh snälla låt det bli min tur nu <3 . 

Nä nu hoppas jag att vädret vänder lite så jag kan gå ut på min dagliga promenad det behövs , man vill ju inte va fläskpadda haha pik ;) . 
Puss & krääm 

Kommentera här: