Måndag den elfte

Hej hej...
Ja , va ska man säga ?! Jag mår som tidigare , upp och ner . Känslorna går bananas och ibland men bara ibland känner jag mig stark även om saknaden gör för jävla ont . Jag försöker sysselsätta mig så gott det bara går , jag tar varje dag en långpromenad och rensar tankarna och om jag inte går så är jag på gymmet och lyfter skrot men även boxas . Boxningen har blivit lite som min terapi , jag älskar det . Så jävla skönt och "slåss", få ut allt man har inom sig . Detta händer oftast sent på natten så när det är natti natti time så somnar jag som en stock och det är fruktansvärt skönt ist för att ligga i sängen och bara tänka och sakna . 

Nått inom mig hoppas fortfarande , hoppas på att han ska höra av sig och säga hur mycke han saknar mig och vill vara med mig men samtidigt så vet jag att den procenten är lika lite som att jag skulle vinna en miljon , det vill säga nada . Det är hårt och jobbigt att hålla fast vid nån som faktiskt inte vill . Jag har inte hört hans röst på 2 veckor nu även om jag hör den i mina drömmar så är det inte samma sak . Jag vet ju egentligen hur jävla fjollig jag låter och om det här var nån annan som kände så , så hade jag gett den en smäll och sagt get over it men när det kommer till mig själv så kan jag bara inte det . 

Det är så sjukt att man inte vet varken ut elr in när man är själv , jag känner mig själv bara som flickvän och nu är jag tom och ensam . Jag skulle bara vilja åka iväg , till nått varmt ställe och bara få vara , släppa alla tankar och få springa vid stranden på morgonen för att sedan bara ligga och pressa på playan , amen ni hör ju det hade vart drömmen . 

Oftast när jag drömmer så är han ALLTID på något sätt involverad i mina drömmar och oftast är det bra drömmar men även ibland är det jobbiga drömmar , då jag kan vakna och inte få nån luft . Åh snälla ge mig sinnesro , låt mig få bli glad och lycklig igen . Låt mig få bli hel . 

Jag ska ladda med lite protein nu och hoppas på ett bra benpass och lite boxning , haaaade 

Kommentera här: