Lördag..

När dagarna går upp och ner , idag är jag tom , känner ingenting bara jävligt tom . Vilket är frustrerande men innerst inne vet jag att jag är långt från okey . Klart som fan att jag fortfarande är ledsen och det tror jag att jag kommer att vara ett tag . Jag önskar och hoppas att jag får ett jobb väldigt snart så jag på riktigt kan koncentrera mig på annat . Jag känner mig väldigt förvirrad vet varken ute elr in , elr ja jag vet ju en del men när känslorna går bananas så är det svårt att sätta finger på allt . 

Nä jag ska ta med mig korven på en promenad nu och rensa tankarna , ta hand om varandra och har du en kärlek där ute ge honom/henne en kyss och berätta för honom/henne hur mycke du älskar och uppskattar den personen , och glöm inte att visa och ge respekt 

Kommentera här: