It's time to move on .

Japp nu är det på riktigt dax för mig att sluta skriva och tänka och nämna honom , det är dax och släppa det här . Då jag fick en wake up call i natt , jag fick liksom det svart på vitt . Så detta är sista inlägget som HAN nämns i denna blogg . Det är svårt för jag hatar förändringar , jag tycker om och ha det som jag brukar ha det . Men jag ska väl bara fokusera på mig och mitt välmående , sen får kärleken komma till mig , jag tänker inte leta efter den . Även om jag hoppas att den kommer tidigare än förväntat för jag lever ju för kärleken , finns inget bättre än att känna sig älskad och älska , bästa känslan . Men som sagt time will tell , singel livet va har du att erbjuda ? Please be good to me ! Jag lämnar väldigt mycke bakom mig , ett nästan fyra år långt förhållande med mycke upp och ner , samt väldigt mycke minnen och trygghet . Men jag antar att Gud inte utsätter oss för saker vi inte kan hantera . Jag lämnar detta bakom mig och blickar fram , rädd och nervös men också hoppfull för framtiden . 

Tack & hej då ! 

Kommentera här: