Hej söndag !

Så var helgen typ slut , och va har jag ägnat min tid åt , jomen visst fan ska jag tala om det för er haha så here we go . Fredags så tog jag en två timmars promenad så sjukt jävla skönt , älskar att bara promenera och rensa tankarna . Igår lördag åkte jag och Mami till arninge och häcka ett tag , sen på kvällen tog vi en rask promenad på en timme , sen satt jag upp med rugge och Kajsa och prata om allt möjligt till halv ett på natten . Och idag då , var och käka lurre hos moster där alla som jag älskar var ja förutom min gudson och hans Mami så det va ju lite tomt men vi hade det trevligt och sen gick vi ut på promenad jag , Mami och brorsan vi kom typ precis hem , helt slut haha . Ja som nu märker så går mina dagar ut på promenader och träning och senare ikväll blire pumpa gymet woop woop . 

Annars då , imorrn ska jag varje fall träffa mitt hjärta äntligen , det behöves jag har så mycke tankar och saker jag behöver bolla om så det ska bli nice :) . Sen har jag även "raggat" mig en spring kompis wiihoo , så på onsdag blire spåret JAG LÄNGTAR . Skulle aldrig få för mig att springa spåret själv så det känns för jävla bra att ha nån och springa med :) . Hoppas bara det inte regnar men va e det dom säger , det finns inge dåligt väder bara dåliga kläder , så ja vi får väl se . Sen får vi också se vem som pjukar först ;) , inte är det jag iaf haha nä jag ska inte jinxa det för det kommer väl säkert sluta med att det är jag haha :) . 

Jag har dessutom upptäckt nått fasans fullt , jag är typ blekaste än blekast fy så fult . Jag skyller detta på moder jord , hon har ju inte direkt vart generöst med vädret om man säger så ! Ehm , ja det var en pik . Komigen , det är i slutet av maj och graderna har knappt uppnått 20 generösa plus , nä bättre kan du ;) . Jag är lite sugen på shopping , jag behöver nytt sheet , nytt liv , ny jeenfaah  alltså ny stil haha töntigt det låter , Nämen ärligt jag skulle behöva köpa mig lite nytt så vi får väl se va plånkan säger denna månad , jag antar att den säger JA , då jag nu inte har andra utgifter än mig själv haha . 

Well well nog skrivet för idag , där har ni nått att skvallra om era kakliga kärringar ;) puss på stjärten. 

Kommentera här: