Tredje gången gillt ✌️

Ni vet hur jag har delat med mig ang. mina drömmar , well guess what ? I natt drömde jag igen , och komigen det måste väl ändå betyda nått ;) haha . Han den snyggaste mannen besöker mina drömmar omg Yees , det är ju för fan ett tecken , jag menar tre gånger haha man kan väl alltid hoppas :) . Anyways drömmarna är helt fantastisk och jag vill liksom aldrig vakna upp ur drömmen , anledningen varför jag inte "fick" drömma längre var för att jag var tvungen och gå ner och tvätta SUCK . Men jag antar att han och jag ses igen i drömmarnas land 😍 . 

Jag säger ju det jag lever för kärleken , jag hoppas att den når mig sinom tid , jag vet att allt händer för en anledning men jag kan inte låta bli att hoppa ännu mer . Men tills dess får jag leva på mina drömmar men snyggingen åh herre Gud om ni visste vem det handlar om så skulle ni veta varför haha . Han är så jäkla vacker och i drömmarna är han genuint snäll , omtänksam och jävligt kärleksfull och inte minst charmig 😍 haha asså jag låter som värsta fjollan men herre min skapare låt denna dröm bli sann haha asså jag pallar inte med mig själv , nä nu ska jag sluta och göra mig till åtlöje här på bloggen . 

Vi hörs idioter 😉😘

Kommentera här: