Det var inte igår...

Haha oj då , jag har på riktigt glömt att uppdatera er om mitt absolut händelserika liv 😉 . Det var en månad sen jag skrev här sist - så jag vete fan va jag ska skriva och vad jag vill dela med mig . Hm , en karamell ni får suga på ett tag . Kan väl varje fall meddela att jag mår bra och njuter till fullo av sommarn elr aa den regniga sommarn vi lyckats fått , suck på den asså . Jag tror att vi bokstavligen hade 4 soliga dagar och vi är nu i typ i mitten av juli månad :/ inte okey nånstans . Jag vill ha soooooool nuuuuu :( . Nä nu ska jag fixa till mig för man vet aldrig vem som hör av sig haha ;) - spontanitet när den är som bäst och nu vet jag att ni är ruskigt nyfikna på vem elr vilka jag brukar spontan träffa 😜 but i don't kiss and tell moahahahaha sug på den . Vi hörs när vi hörs 💋

Kommentera här: