Lycklig 😍

Åh shit det var verkligen inte igĂ„r . Warup freaks :) , som rubriken lyder sĂ„ Ă€r jag lyckligare Ă€n pĂ„ lĂ€nge . Sommarn börja lida mot sitt slut och jag kan med handen pĂ„ hjĂ€rtat sĂ€ga att jag verkligen har haft den bĂ€sta sommarn Ă€ven om vĂ€dret har sugit mega purjo sĂ„ har jag levt för varje dag den hĂ€r sommarn , mĂ„nga ute kvĂ€llar mycket spontanitet och en jĂ€vla massa mys hos hunken 😍 . Yep ni lĂ€ste rĂ€tt jag har trĂ€ffat en alldeles underbar man , som behandlar mig som om jag vore hans drottning . Vi skrattar , vi har kul , vi har konversationer , vi kramas och vi myser . Oh lord bÀÀÀÀsta . Jag hade inte bytt ut denna sommar för nĂ„tt i vĂ€rlden , helt guldvĂ€rd har den vart . Snart börjar allvaret igen men det tar jag dĂ„ , just nu njuter jag av fjĂ€rilarna i magen och den sista vĂ€rmen för i Ă„r . Egentligen vill jag bara skriva ut om allt jag har vart med om men det Ă€r lite hemligstĂ€mplade haha , men jag kan summera den med JOMEN VISST OCH OH LORD dom flitiga orden som har anvĂ€nts mest denna sommar 😉 . Nu ska jag hĂ€mta min tvĂ€tt och hoppas pĂ„ att hunken hör av sig 😘

Kommentera hÀr: